صوتی و تصویری

تلویزیون وان‌پلاس با تراشه هلیو MT5670 و 3 گیگابایت رم معرفی می شود

چند وقت پیش در اخبار اعلام شد که تلویزیون وان پلاس ماه آینده با نمایشگر ۵۵ اینچی QLED به بازار می‌آید. حالا اطلاعات بیشتری درباره از این دستگاه به سطح اینترنت راه پیدا کرده است. اسکرین شات مربوط به فهرست Google Play Developer Console نام تلویزیون وان پلاس را با اسم رمز Dosa ثبت کرده است.

این تلویزیون از پردازنده ناشناخته مدیاتک MT5670 استفاده می‌کند و به واحد پردازش گرافیکی Mali-G51 مجهز است. تلویزیون وان پلاس ۳ گیگابایت رم دارد و از اندروید پای استفاده می‌کند. برای پنل نمایشگر دستگاه نیز رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل انتخاب شده که به معنای یک تلویزیون 1080P خواهد بود و با این اوصاف باید انتظار آن را داشته باشیم که این تلویزیون نوع ارزان‌قیمت‌تر تلویزیون وان‌پلاس باشد که چند وقت پیش اعلام شد در رزولوشن 4K عرضه خواهد شد.

اما در بخش نرم‌افزار نیز شاهد یک اتفاق خوب خواهیم بود و وان‌پلاس از Android TV 9 در این محصول استفاده خواهد کرد رابط کاربری متفاوتی از سیستم عامل Android TV 9 خام گوگل خواهد داشت. مدیرعامل وان پلاس، پیت لائو، در گفتگو با وبسایت Gadgets360 گفته بود که تلویزیون اندرویدی آن‌ها از رابط کاربری بهینه‌ای برای اندروید استفاده می‌کند تا با تلفن‌های وان پلاس یکپارچگی داشته باشد و به راحتی بتوانید متن‌ها را با گوشی خود در این تلویزیون وارد کنید. خبر دیگر این است که این تلویزیون تنها محدود به یک منطقه نخواهد بود و شرکت سازنده قصد دارد تا آن را علاوه بر هند، در چین، آمریکا و اروپا عرضه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا