کنسول و بازی

سوپرسل از بازی موبایلی استراتژیک Rush Wars رونمایی کرد

شرکت سوپرسل به تازگی با انتشار تریلری از جدیدترین بازی موبایلی خود در سبک استراتژیک با نام Rush Wars رونمایی کرد. بازی Rush Wars را در نگاه نخست می‌توان ترکیبی از Clash Royale و Brawl Stars دانست؛ گیم‌پلی مجموعه‌ای از کاراکترها را در یک ترکیب قرار داده و با آنها می‌توانید مستقیماً با تیم‌های حریف مبارزه کنید.

این بازی یک اثر رقابتی آنلاین است که بازیکنان کنترل یک معدن طلا را در دست می‌گیرند. آنها برای دفاع از معدن طلای خود، باید با چینش سلاح‌ها و آیتم‌های مختلفی، توان دفاعی معدن خود را افزایش دهند. پس از چینش دفاعی، بازیکنان می‌توانند با ساخت نیروهای ویژه، به سمت معادن طلای دیگر بازیکنان حاضر در بازی حمله کنند و معادن طلای آنها را از بین ببرند و ستاره و پاداش دریافت کنند.

لازم به ذکر است بازیکنان با تشکیل تیم خود می‌توانند به صورت آنلاین با دوستان خود رقابت کنند و به تبادل نیرو نیز بپردازند. گفتنی است بازی Rush Wars نیز همچون سایر عناوین سوپرسل کاملاً رایگان بوده و تنها از سیستم مایکروترنسکشن (پرداخت‌های درون برنامه‌ای) پشتیبانی می‌کند.

بازی آیفون Rush Wars هم‌اکنون در کشورهای کانادا، نیوزیلند و استرالیا به صورت محدود در دسترس قرار گرفته است. ششمین اثر استودیو سوپرسل در تاریخ نامعلومی روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS به صورت جهانی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی موبایل Rush Wars را در پایین تماشا کنید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا