دوربین های دیجیتال

کانن از دو دوربین EOS M6 Mark II و EOS 90D رونمایی کرد

کانن دو دوربین جدید را برای علاقه مندان نه چندان حرفه ای عکاسی معرفی کرده که EOS M6 Mark II و EOS 90D نام دارند. هر دو محصول جدید از مشخصات یکسان بهره می برند ولی کانن EOS 90D از نوع DSLR و EOS M6 II میرورلس (بدون آینه) است.

دوربین های جدید کانن از سنسور 32 مگاپیکسلی (CMOS (APS-C و پردازنده تصویر DIGIC 8 بهره می برد. این دوربین ها قابلیت فیلم برداری 4K UHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه را دارند. شاتر الکترونیکی این دو دوربین همچنین با حداکثر سرعت 1/16000 ثانیه کار می کند. از جمله ویژگی های دیگر محصولات جدید کانن می توان به سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل در حالت لایو ویو با 5481 نقطه فوکوس، وای فای و بلوتوث داخلی و درگاه USB-C اشاره کرد.

کانن M6 II می تواند تا 14 فریم بر ثانیه را با فعال بودن فوکوس خودکار و ردیابی سوژه ثبت کند اما این رقم در مدل 90D به 10 فریم بر ثانیه می رسد، که نسبت مدل EOS 80D با سرعت 7 فریم بر ثانیه پیشرفت خوبی محسوب می شود. البته عکاسان ورزشی، استفاده از منظره یاب اپتیکال با 45 نقطه فوکوس خودکار را به سرعت بالای ثبت عکس ترجیح می دهند. هر دو دوربین از ماه آینده وارد بازار می شوند و کانن برای مدل 90D قیمت 1200 دلاری را در نظر گرفته است. مدل M6 II به مراتب ارزان تر است و با قیمت 850 دلار به دست خریدار می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا