لپ تاپ

رونمایی لنوو از نسل جدید تینک‌پد X1 کربن و X1 یوگا با پردازنده نسل دهمی اینتل

لنوو به تازگی نسل جدیدی از لپ تاپ های تینک‌پد ایکس 1 کربن و ایکس 1 یوگا با پردازنده های نسل دهمی Comet Lake اینتل معرفی کرده است. این لپ تاپ ها همان طراحی نسل قبلی می باشند و مشخصات هر دو تا حدی تغییر کرده است. پرچمدار این لپ تاپ، تینک‌پد ایکس 1 کربن است که حالا به پردازنده های نسل دهمی اینتل مجهز شده و کاربران می توانند آن را در دو مدل Core i5 یا Core i7 سفارش دهند. علاوه بر این، لپ تاپ مورد اشاره، دارای برچسب Project Athena اینتل است و به این معنی که حداقل 9 ساعت عمر باتری را تضمین می کند. این لپ تاپ از ماه سپتامبر با قیمت 1479 دلار راهی بازار می شود.

لپ تاپ تینک‌پد ایکس 1 یوگا نیز با تراشه های نسل دهمی اینتل Core i5 و Core i7 عرضه می شود و برخلاف ایکس 1 کربن، خبری از برچسب Project Athena اینتل نیست و با نسخه قبلی یکسان است. این لپ تاپ در ماه سپتامبر با قیمت پایه 1609 دلار به بازار عرضه می شود. دوست داران ThinkPad بخصوص آنهایی که به تازگی یک مدل X390 و T490 با پردازنده جدید نسل دهمی اینتل Core i5 و Core i7 وارد بازار می شوند. و در نهایت L13  و L13 یوگا شاهد دستخوش تغییراتی در پیکربندی هستند که نسبت به نسل قبلی بهتر شده است.

این دو مدل همانند سایر لپ تاپ های اشاره شده، از پردازنده جدید نسل دهم بهره می برند و دارای نمایشگرهای روشن تر، حاشیه های کمتر، دوربین IR اختیاری برای ویندوز هلو و یک وب کم “ThinkShutter” می باشند. هر دو مدل در ماه اکتبر عرضه می شوند و L13 با قیمت 749 دلار و L13 Yoga با قیمت 919 دلار شروع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا