لپ تاپ

ایسوس از سری لپ‌تاپ‌های ProArt StudioBook رونمایی کرد

ایسوس امروز در نمایشگاه IFA 2019، از مدل جدید لپ تاپ های سری ProArt StudioBook با کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX 6000 رونمایی کرده که ProArt StudioBook One و ProArt StudioBook X نام دارد.

استودیوبوک وان به لطف کارت گرافیک Quadro RTX 6000 لقب قدرتمندترین لپ تاپ جهان از نظر پردازش گرافیکی را یدک می کشد. همچنین این لپ تاپ قدرتمند از پردازنده اینتل Core i9-9980HK بهره می برد. نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ، رزولوشن 4K، نسبت ابعاد 16 به 9 و نرخ رفرش 120 هرتزی ارائه کرده و از لایه محافظ گوریلا گلس 5 بخوردار است.

به علاوه این لپ تاپ دارای 1 ترابایت حافظه SSD از نوع NVMe و 32 گیگابایت حافظه رم است. به گفته ایسوس سیستم دفع حرارت از آلیاژ تیتانیومی با استاندارهای صنعت هوافضا استفاده شده که ورود و خروج جریان هوا را تسهیل می کند. پورت های ارتباطی شامل ۳ درگاه تاندربولت ۳ است. افزون بر این، لپ تاپ استودیوبوک ایکس دارای صفحه نمایش 17 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 16 به 10 است و ۹۲ درصد از پنل جلو را اشغال کرده و در نتیجه لپ تاپ ابعادی مشابه با مدل های ۱۵ اینچی دارد.

استودیوبوک ایکس با پیکربندی های مختلفی از راه می رسد که شامل پردازنده اینتل زئون E-2276M یا Core i7-9750H، می شود. قدرتمندترین نسخه این لپ تاپ به کارت گرافیک کوادرو RTX 5000 با ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6، تا ۱۲۸ گیگابایت رم، و شش ترابایت حافظه داخلی متشکل از SSD و HDD عرضه خواهد شد. به لحاظ ارتباطی نیز، از دو تاندربولت 3، سه پورت USB 3.1 Type-A و یک اسلات کارت UHS-II و جک اترنت بخوردار است. یکی از مشخصه های خاص این محصول اسکرین پد ۲ است که میانبر نرم افزار ها در آن به نمایش گذاشته می شود. ایسوس هنوز به قیمت یا تاریخ عرضه این لپ تاپ ها اشاره نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا