ایسوس در نمایشگاه IFA 2019 از مانیتور جدید ProArt Display PA32UCG برای کاربران حرفه ای رونمایی کرد. این شرکت مدعی شده که مدل PA32UCG، اولین نمایشگر 4K جهان است که حداکثر روشنایی 1600 نیت و نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می دهد.

مشخصات این مانیتور به خوبی می تواند با نمایشگر اپل رقابت کند. اندازه این مانیتور 32 اینچ بوده و حداکثر روشنایی آن 1600 نیت است. اما نمایشگر 6K اپل نسبت به 4K مدل ایسوس از وضوح بالاتری برخوردار است. این مانیتور همچنین دارای نرخ رفرش 120 هرتزی بوده ولی با تکنولوژی جدید نرخ رفرش متغیر می تواند بین 48 هرتز و 120 هرتز متغیر باشد.

ایسوس همچنین بر قابلیت های HDR مانیتور ProArt تاکید می کند. به ادعای شرکت، برای دستیابی به یک مقدار کنتراست دقیق بین مناطق تاریک و روشن از 1152 چراغ مینی LED استفاده کرده است. همچنین مانیتور جدید از هر سه استاندارد HDR نظیر HDR10, HLG, و Dolby Vision پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 10 بیتی همچنین قادر به پشتیبانی از DCI-P3 و Rec است. در نهایت این مانیتور به دو درگاه Thunderbolt 3، یک DisplayPort، سه درگاه HDMI و یک هاب USB داخلی مجهز شده است. ایسوس هیچ اشاره ای به قیمت مانیتور PA32UCG نکرده، اما گفته که قصد دارد ProArt Display PA32UCG را در سه ماهه اول سال آینده در اختیار مشتریان قرار دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *