موبایل و تبلت

رونمایی ZTE از گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 اس با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس

در حالی که کمپانی زد تی ای گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 را در ماه مه معرفی کرده بود٬‌ امروز از نسل جدید آن پرده برداری کرد. این گوشی که نوبیا رد مجیک 3 اس نام دارد٬ از تراشه‌ پر سرعت‌تر اسنپدراگون 855 پلاس با فضای ذخیره سازی بیشتر و سیستم خنک کننده مایع به همراه فن بهره می‌برد. از نظر ظاهری فقط دریچه‌های هواکش روی بدنه تغییر پیدا کرده‌اند و شکل Y را روی قاب پشتی تشکیل داده‌اند.

این گوشی گیمینگ از صفحه نمایش 6.65 اینچی امولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس به همراه نرخ رفرش 90 هرتزی و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 استفاده می کند. در اینجا دو اسپیکر جلویی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز حضور دارد. در پشت گوشی یک دوربین 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با دیافراگم f/1.8، سنسور اثرانگشت قرار دارد.

در بالای اسکنر٬ ما طراحی جدیدی را برای پره‌های هواکش مشاهده می‌کنیم. نوبیا یک لوله‌ خنک کننده‌ی مایع و یک فن را در زیر این پره‌های هواکش قرار داده است. طبق گفته‌ این شرکت٬ ترکیب لوله‌ خنک کننده‌ی مایع و فن منجر به بهبود قابل ملاحظه‌ای در سیستم خنک کننده‌ دیوایس شود و دمای هسته‌ پردازنده را تا 18 درجه سانتی گراد کاهش دهد. در قسمت‌های جانبی گوشی نیز دکمه‌های حساس به لمس قرار دارد که در بازی‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بزرگ‌ترین تغییر این نسخه نسبت به نسخه‌ اصلی٬ حضور تراشه‌ اسنپدراگون 855 پلاس با ترکیب 8 یا 12 گیگ رم و حداکثر 256 گیگ فضای ذخیره سازی UFS 3.0 است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و سرعت شارژ آن 27 واتی خواهد بود. رابط کاربری آن نیز RedMagic OS 2.1 بر پایه‌ اندروید 9 است. گوشی جدید نوبیا رد مجیک ۳ اس از هم اکنون برای پیش‌فروش قرار گرفته و از نهم سپتامبر (18 شهریور 98) در چین به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه‌ مجهز به رم 8 + حافظه‌ 128 گیگابایتی آن 419 دلار و نسخه‌ مجهز به رم 12 + حافظه 256 گیگابایتی آن 531 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا