موبایل و تبلت

سن‌هایزر نسل سوم هدفون بی‌سیم Momentum را رونمایی کرد

شرکت سنهایزر در نمایشگاه IFA 2019 از نسل سوم هدفون روگوشی بیسیم Momentum رونمایی کرد. گرچه طراحی این سری هدفون‌ها یکسان است، سن‌هایزر قابلیت‌های جدیدی به آن‌ اضافه کرده است تا با مدل‌ WH-1000XM3 سونی و مدل پرچم‌دار Bose رقابت کند. قیمت این محصول تقریبا ۴۰۰ دلار است و حتی اگر بتوان گفت سن‌هایزر تمام مشخصه‌های هدفون قدرتمند را در این محصول گردهم آورده است، بازهم قیمتش بسیار گران‌تر از دیگر پرچم‌داران رقبا است.

کاربر به کمک قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و همچنین ابزار Transparent Hearing قادر به حذف صداهای محیطی بوده و می تواند میزان شنیدن صداهای خارجی را تنظیم کند. این قابلیت ها از روی هدفون قابل کنترل هستند و نیازی به در دست داشتن گوشی نیست.

 دکمه‌های کنترلی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا نیاز به استفاده از گوشی هوشمند حین استفاده از هدفون به‌حداقل برسد. همچنین، دکمه‌ای اختصاصی نیز برای فعال‌کردن دستیار‌های صوتی، هم‌چون الکسا و گوگل اسیستنت و سیری تعبیه شده است. دکمه پاور از هدفون سنهایزر Momentum حذف شده و با جمع کردن و باز کردن خاموش و روشن می شود. برای تنظیم ولوم و پخش موزیک نیز دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده است.

هدفون بی‌سیم Momentum با اپلیکیشن Smart Control شرکت سازنده نیز کار می‌کند. به‌کمک این برنامه می‌توانید به قابلیت‌هایی نظیر «حداکثر حذف نویز» و «حذف باد» یا «ضدفشار» دسترسی پیدا کنید و امکان تنظیم اکولایزر نیز وجود دارد. کمپانی سنهایزر برای کاهش احتمال گم شدن این هدفون گرانقیمت قابلیت ردیابی آن به کمک اپ Tile را در این محصول قرار داده است.

سازنده آلمانی قول داده باتری هدفون بیسیم سنهایزر Momentum با یکبار شارژ تا 17 ساعت دوام بیاورد که به طرز چشمگیری کمتر از پرچمداران سونی و بوز و دیگر سازندگان است. هدفون بیسیم سنهایزر Momentum هم اکنون در رنگ مشکی قابل خریداری است. رنگ سفید آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا