شرکت چینی لنوو نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های سری یوگا خود را معرفی کرده است. این نسل از لپ‌تاپ‌های یوگا به نسل دهم معروف شده است. دلیل این قضیه می‌تواند واضح باشد چون در این لپ‌تاپ‌ها شاهد حضور نسل دهم از پردازنده‌های شرکت اینتل هستیم. این محصولات شامل مدل های 14 و 15 اینچی لپ تاپ هیبریدی یوگا C940، یوگا C740 و مدل 13 اینچی یوگا C640 هستند.

بین مدل های فوق لپ تاپ یوگا C940 جالب تر از بقیه به نظر می رسد، چون توانسته با طراحی ظریف، وزن کم و دوام بالا تحت استاندارد پروژه Athena شرکت اینتل قرار گیرد. لپ تاپ یوگا C940 چند به روز رسانی مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز دریافت کرده است. یکی از این قابلیت ها «سوپر رزولوشن» نام دارد که می تواند کیفیت ویدیوهای عادی را تا رزولوشن تمام اچ دی افزایش دهد. قابلیت Q-Control هم با بهره گیری از «حالت خنک سازی داخلی» کارآیی دستگاه را بهینه می کند تا شارژدهی افزایش یابد.

همچنین به جای اینکه به یک کارت گرافیک مجتمع اکتفا کند، در یوگا C940 شاهد حضور کارت فوق‌العاده GTX 1650 هستیم که می‌تواند تمامی امور گرافیکی را در حد مناسبی انجام دهد. این لپ‌تاپ‌ها با بهره‌گیری از درجه روشنایی 500 نیتی می‌توانند تجربه نسبتا مناسبی را در خارج از خانه و زیر نور آفتاب به شما ارائه دهند چون بالاخره یک لپ‌تاپ قابل حمل به حساب می‌آیند.

همچنین در صورتی که علاقه دارید از جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل روی نسخه یوگا C940 بهره‌مند شوید، می‌توانید به سراغ نسخه 14 اینچی آن بروید که تنها نسخه سری جدید یوگا با پردازنده نسل دهمی آیس‌لیک با معماری 10 نانومتری به حساب می‌آید. به گفته سازنده قابلیت Q-Control با تنظیم دمای لپ تاپ و سرعت فن ها، شارژدهی باتری این دستگاه را به 17.5 ساعت می رساند. یوگا C940 از حالت استندبای مدرن نیز بهره می برد و به شکل آنی از حالت اسلیپ به حالت آماده به کار در می آید. لپ تاپ های سری یوگا از دستیار صوتی آمازون الکسا نیز بهره می برند و می توانید حتی در حالت اسلیپ هم از این دستیار استفاده کنید.

لپ تاپ های جدید لنوو از ماه آینده وارد بازارهای جهانی می شوند. قیمت مدل های 14 و 15 اینچی یوگا C940 به ترتیب از 1250 و 1710 دلار آغاز می شود. یوگا C740 و C640 ارزان تر هستند و به ترتیب با قیمت پایه 870 و 850 دلار به فروش می رسند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *