فناوری

لنوو از تبلت‌های یوگا اسمارت تب و اسمارت تب M8 رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه IFA 2019، از دو تبلت جدید یوگا اسمارت تب و اسمارت تب ام 8 رونمایی کرده است. این تبلت ها که با تکیه بر قابلیت امبینت مد گوگل اسیستنت ساخته شده اند امکانات متعددی از جمله نمایش اطلاعات تقویمی، آب و هوا، اعلان ها، یادآورها، دکمه های کنترل موسیقی، کنترل تجهیزات هوشمند خانگی و فریم نمایش عکس دارند.

در میان دو مدل تبلت معرفی شده اسمارت تب M8 ابتدایی تر است و می توان آن را نسخه ۸ اینچی مجهز به گوگل اسیستنت از تبلت اسمارت تب M10 دانست که پیشتر همراه با دستیار دیجیتالی الکسا معرفی شده بود. M8 یک تبلت اندرویدی میان رده با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که امکاناتی نظیر 2 گیگابایت رم، تراشه چهار هسته ای مدیاتک A22، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. این تبلت همچنین به تعدادی میکروفن مجهز شده که بعد از اتصال دستگاه به داک آن را به نمایشگری هوشمند بدل می کنند.

افزون بر این، یوگا اسمارت تب دارای یک پایه داخلی است که کاربران قادر خواهند تا تبلت را روی پایه و یا به دیوار بگذارید. این محصول همچنین دارای نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و به تراشه اسنپدراگون 439 کولکام با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یوگا اسمارت تب با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار تا اواخر این ماه وارد بازار می شود و اسمارت تب M8 هم که ۱۱۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده تا پایان مهرماه در بازارهای جهانی قابل خرید خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا