نرم افزار و اینترنت

نسخه تحت وب سرویس اپل موزیک منتشر شد

اپل به تازگی نسخه تحت وب سرویس موزیک خود را در دسترس کاربران قرار داد تا از‌این‌پس به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون برنامه‌ی آیتونز به ترانه‌های موردعلاقه‌ی خود گوش سپارند.

رابط کاربری نسخه تحت وب بسیار شبیه به اپلیکیشن مستقل Music شرکت بوده که اوخر سال جاری میلادی برای سیستم عامل macOS Catalina عرضه شد. به گفته اپل، نسخه تحت وب این سرویس، با تمامی مرورگرها نظیر گوگل کروم، اپل سیری، فایرفاکس و اپرا موجود در سیستم های ویندوز 10، کروم او اس و اندروید سازگار است.

مشترکان سرویس اپل موزیک از امروز می‌توانند ازطریق آدرس beta.music.apple.com به نسخه‌ تحت‌وب دسترسی پیدا کنند؛ البته همان‌طور که در آدرس مشاهده می‌کنید، هنوز این نسخه در فاز آزمایشی قرار دارد. گفته می شود که فعلاً برخی از قابلیت‌ها نظیر ایستگاه رادیویی Beats 1 و پلی‌لیست‌های هوشمند دردسترس قرار ندارند؛ اما اپل وعده داده‌ که به‌مرور ویژگی‌های بیشتری را به این نسخه اضافه کند.

موضوع مهم درباره‌ نسخه‌ وب اپل موزیک، طراحی جدید آن است که پیش‌تر در پیش‌نمایش نسخه‌ آتی macOS مشاهده کرده بودیم. حال به‌لطف نسخه‌ تحت‌وب، نه‌تنها کاربران سیستم‌عامل مک، بلکه تمامی کاربران می‌توانند ازطراحی جدید فارغ‌ از سیستم‌عامل مورداستفاده‌شان بهره ببرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا