لنوو در نمایشگاه IFA 2019، از نسل جدید لپ تاپ های سری ThinkBook رونمایی کرده که از نسل دهم پردازنده های اینتل بهره می برند. این لپ‌تاپ ها که در دو نسخه 14 و 15 اینچی روانه بازار خواهند شد به صورت ویژه برای استفاده توسط مراکز تجاری طراحی و تولید شده‌اند.

لپ تاپ تینک‌بوک 14

این لپ تاپ جدید از صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد. تینک‌بوک ۱۴ بسته‌به انتخاب کاربر با یکی از دو گزینه‌ AMD Radeon 620 یا نسل دهم پردازنده اینتل Core i7 با فناوری Intel Optane Memory H10، حافظه‌ ۴ گیگابایتی رم از نوع DDR4 و تا ۱ ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD درکنار ۲ ترابایت حافظه‌ HDD به‌همراه گزینه‌ اختیاری کیبورد با نور پس‌زمینه عرضه می‌شود.

افزون‌بر ویژگی‌هایی که پیش‌تر اشاره شد، تینک‌بوک ۱۴ به‌لطف بهره‌گیری از باتری با توان ۵۷ وات ساعت تا ۱۲ ساعت شارژدهی می‌کند؛ البته اگر علاقه‌مند به استفاده از فناوری شارژ سریع در لپ‌تاپ هستید، می‌توانید نسخه ۴۵ وات ساعتی را انتخاب کنید که از این فناوری پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌ لنوو، تینک‌بوک ۱۴ از ماه نوامبر میلادی امسال برای خرید دردسترس قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ تینک‌بوک 15

لپ‌تاپ ThinkBook 15 به دلیل نمایشگر 15 اینچی خود ابعاد بزرگ‌تری دارد. نمایشگر این لپ‌تاپ دارای حاشیه‌ای در ابعاد 7 میلی متر است. این لپ‌تاپ نیز می‌تواند در بهترین پیکربندی خود، وضوح Full HD را در دسترس کاربران بگذارد. آخرین و جدیدترین نسل از پردازنده‌های Core i7 و همچنین کارت گرافیک Radeon 625 نیز در این لپ‌تاپ قابل دسترس هستند.

لنوو در نظر دارد این لپ‌تاپ را هم به چهار گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت حافظه SSD یا دو ترابایت هارد دیسک مجهز کند. باتری این لپ‌تاپ نیز قادر است شارژدهی 12 ساعته را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به‌علاوه‌اینکه کاربران می‌توانند با کاهش توان باتری به ۴۵ وات ساعت، از فناوری شارژ سریع بهره‌مند شوند. افزون‌بر تمامی ویژگی‌هایی که بالاتر توضیح داده شد، تینک‌بوک ۱۵ از بخش مجزای اعداد روی کیبورد نیز بهره می‌برد که قطعاً برای بسیاری از کاربران خبر خوبی است. تینک‌بوک ۱۵ از ماه نوامبر میلادی برای خرید دردسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *