نرم افزار و اینترنت

آنر اپلیکیشن PocketVision برای افراد کم بینا منتشر کرد

آنر در نمایشگاه IFA امسال از رنگ بندی جدید آنر 20 پرو رونمایی کرد که می تواند هواداران مخصوص به خود را داشته باشد. این برند به تازگی از یک برنامه دارای هوش مصنوعی جدید نیز رونمایی کرده که به کاربران دارای اختلال بینایی هنگام خواندن کمک می کند.

قابلیت‌های اپلیکیشن Pocket Vision توسط هوش مصنوعی تراشه های هواوی تامین می‌شود که به کمک دوربین‌های قدرتمند سری آنر ۲۰، می‌تواند زندگی افراد کم‌بینا را کمی ساده‌تر کند. اپلیکیشن مورد بحث به این افراد در خواندن منو‌ها و متون ریز کمک شایانی خواهد کرد.

در حال حاضر سه حالت مختلف برای این برنامه وجود دارد که شامل مود تبدیل متن به گفتار، مود Zoom – In و مود تصویر منفی می شود. کارکرد مود اول کاملا مشخص است. کاربر با گوشی خود به نوشته اشاره می کند و گوشی به صورت خودکار آن را به گفتار تبدیل می کند. این مود با استفاده از پلتفرم HiAI و قابلیت تشخیص کاراکترهای زبان، به زبان های انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، چینی، ایتالیایی و آلمانی و با تبدیل تصویر به نوشته کار می کند.

حالت دوم با استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی آنر ۲۰، به کاربران اجازه می‌دهد که متون بسیار ریز را بزرگنمایی کرده و به راحتی آن‌ها را بخوانند. حالت سوم نیز با گذاشتن فیلتر‌های متعدد و افزایش کنتراست تصویر، کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشد.

 در نهایت، مود تصویر منفی نیز دارای رنج متنوعی از فیلترهای رنگی تصاویر را با افزایش کنتراست نوشته موجود در آن ها واضح می کند. برنامه PocketVision اکنون در اپ گالری هواوی موجود و قابل نصب روی تمام گوشی های هوشمند خانواده آنر است؛ با این حال این برنامه در گوشی های سری آنر 20 بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا