موبایل و تبلت

قطع دسترسی‌های اپلیکیشن‌های گوگل برای هواوی میت 30 و میت ایکس

به نظر می رسد خانواده هواوی میت 30 بدون هیچ برنامه یا سرویسی از گوگل در صفحه خود راه اندازی می شوند و امروز یک منبع جدید اساساً این موضوع را تأیید کرد و حتی میت ایکس را نیز به این فهرست محرومیت اضافه کرد.

اگر این ادعا درست باشد، بنابراین هواوی قادر به ارسال برنامه به میت 30 پرو، میت 30 یا میت ایکس از طریق خدمات گوگل نیست. این بدان معنا است که هیچ بخشی از گوگل پلی مثل کروم، جی میل، یوتیوب، گوگل مپس و غیره به شکل پیشفرض در محصولات هواوی وجود ندارد. از بین رفتن فروشگاه برنامه ها قطعاً بزرگترین ضربه به خدمات گوگل پلی است که بسیاری از برنامه های شخص ثالث به منظورعملکرد صحیح به آن وابستگی دارند.

البته میت 30، میت 30 پرو و میت ایکس هنوز اندروید را اجرا می کنند اما تنها نسخه منبع باز در دسترسشان خواهد بود، نه نسخه اصلی گوگل، این همان چیزی است که همه ما طی چند سال گذشته به استفاده از آن عادت کرده ایم. همانطور که احتمالاً استنباط کرده اید، این محرومیت ها همه مربوط به دولت ایالات متحده است که هواوی را در این لیست محرومیت قرار داده است و شرکت های آمریکایی را از انجام هرگونه تجارت با آن منع می کند. این شامل گوگل نیز شده است. هواوی پیش از این دو فرصت سه ماهه داشته است اما به نظر می رسد برگ های شانس هواوی نیز کاملا سوخته اند.

تحلیلگران تخمین می زنند که انتظار می رود این مورد به گوشی های هوشمند هواوی آسیب برساند. فروش خارج از چین می تواند 30 درصد یا بیشتر سقوط کند. سری میت 30 در تاریخ 19 سپتامبر رسمی می شود ، در حالی که میت ایکس می تواند در اوایل ماه آینده به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا