گوناگون

با دستگاه Polaroid Originals تصاویر روی موبایل را چاپ کنید

شرکت Polaroid Originals از چاپگر Polaroid Lab رونمایی کرده که کاربر را قادر می سازد تا تصاویر روی موبایل را چاپ کنید. امروزه در دوربین گوشی های هوشمند، مورد جالبی در عکس های فیزیکی وجود دارد. جابه‌جایی بین عکس ها برای یافتن موردی جذاب در بین صدها اسنپ دیجیتالی و چاپ آن برای چسباندن روی یخچال به امری رضایت بخش در بین کاربران بدل شده است.

اکنون آزمایشگاه Polaroid Originals به میان آمده و دستگاهی دسکتاپ رونمایی کرده که امکان تبدیل عکس های دیجیتالی روی موبایل به عکاس های کلاسیک سبک پولاروئید را در خانه برای کاربران فراهم کرده است. این شرکت می گوید که گجت Polaroid Lab تنها یک چاپگر نبوده و از آن بعنوان میز مینیاتوری روی اتاق تاریک اشاره کرده که در قدیم برای چاپ عکس از ترکیبات شیمیایی استفاده می کردند.

به گفته شرکت، برای استفاده از این دستگاه، کافیست که با استفاده نرم افزار Polaroid Originals روی گوشی، تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس صفحه گوشی خود را روی صفحه دستگاه قرار دهید. در گام بعدی دکمه Push را فشار داده تا فرآیند چاپ عکس با استفاده از آینه، چراغ و شیمی شروع شود. پس از انجام فرآیند، یک عکس فوری به شما تحویل داده و می توانید از جالب ترین قسمت های Polaroids لذت ببرید – در حالی که عکس در حال تکامل است، آن را تکان دهید.

این دستگاه جدید قرار است در تاریخ 10 اکتبر با قیمت 130 دلار در آمریکا و اروپا و 120 پوند در انگلیس بفروش برسد. همچنین گفتنی است که این دستگاه جدید با سیستم عامل های iOS 11 یا بالاتر و اندروید 7.0 یا بالاتر سازگاری دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا