هفته گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی از Mi Mix 4 پرچمدار بعدی شیائومی بودیم. این اطلاعات هرچند تقریباً کامل بودند اما به برخی موارد مهم هیچ اشاره‌ای نکرده بودند.

براساس شایعات قبلی، این گوشی به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز بوده که همان سنسور ساخته شده توسط سامسونگ است و آن طور که پیداست شاهد به کارگیری آن در پرچمدار بعدی شیائومی خواهیم بود. همچنین شایعات نشان می دهد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس، 12 گیگابایت رم، اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 بهره خواهد گرفت.

اکنون جزئیاتی جدید در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که استفاده از نمایشگر 90 هرتزی و پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی در این گوشی را گزارش می‌کند. همچنین بر اساس این پست، شیائومی برای پایبند ماندن به طراحی نسل‌ های قبلی Mi Mix و ارائه محصولی با حداقل حاشیه اطراف نمایشگر قصد دارد از مکانسیم آسانسوری برای دوربین سلفی استفاده کند.

البته منبع منتشرکننده این پست چندان سابقه درازی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات شیائومی ندارد و نمی‌توان از بابت صحت این اطلاعات مطمئن بود. اما با توجه به ترند فعلی دنیای موبایل ارائه چنین پرچمداری چندان هم دور از ذهن نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *