کنسول و بازی

بازی Anthem بر روی سرویس EA Access قرار گرفت

۶ ماه پس از انتشار بازی Anthem، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به طور رسمی اعلام کرد که این عنوان به سرویس EA Access اضافه شده است.

بازی Anthem از ۲۱ شهریور ماه سال جاری (۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹) برروی سرویس EA Access در دسترس است و افرادی که در این سرویس اشتراک دارند می‌توانند به صورت رایگان بازی را تجربه کنند. این سرویس تنها برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.

علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه ۴.۹۹ دلار یا سالیانه ۲۹.۹۹ دلار در یکی از این دو سرویس عضو شوند و علاوه‌بر دسترسی به یک‌سری بازی منتشر شده توسط الکترونیک آرتز، به‌مدت ۱۰ ساعت به بازی‌هایی که به‌تازگی توسط این ناشر بزرگ منتشر شده است هم دسترسی داشته باشند. بازی Anthem در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

شرکت الکترونیک آرتز خبر از بازی‌هایی داده است که قرار است برای سرویس‌های Origin Access Premier و Origin Access در ماه جاری میلادی در دسترس قرار بگیرند. اعضای سرویس Origin Access Premier می‌توانند به بازی‌های Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville و FIFA 2020 دسترسی داشته باشند و اعضای هردوی این سرویس‌ها هم امکان دریافت بازی‌های Park Baseball 20 ،Vambrace: Cold Soul ،The Escapists 2 ،Yooka-Laylee و Ultimate Chicken Horse را خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا