موبایل و تبلت

انتشار جزییاتی تازه از گوشی‌های وان پلاس 7 و 7T

ماه گذشته بود که اولین تصاویر و رندرها توسط لیکستر معروف توئیتری OnLeaks منتشر شد و توانستیم با توجه به آنها به ساختار طراحی و ظاهر دو گوشی وان‌پلاس سری 7T پی ببریم. حالا نوبت به اطلاعات جدیدی است که زمان رونمایی رسمی و همه مشخصات فنی این گوشی‌ها را برای ما آشکار می‌کند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۷ تی و وان‌پلاس ۷ تی پرو با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ظرفیت حافظه‌ رم ۸ گیگابایتی و نسخه‌ی OxygenOS برپایه‌ اندروید ۱۰ معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. هر دو گوشی‌ هوشمند جدید وان‌پلاس به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز هستند. البته مشخصات دو دستگاه ازنظر ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری و برخی مشخصات دوربین، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که در جدول زیر، می‌توانید مشخصات هر دو دستگاه را مشاهده کنید.

مدل وان‌پلاس 7T وان‌پلاس 7T پرو
پردازنده  اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس
حافظه رم  ۸ گیگابایت
GPU آدرنو ۶۴۰
سیستم‌عامل  OxygenOS برپایه‌ اندروید ۱۰
نمایشگر  ۶.۵۵ اینچی FHD+ با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل Fluid AMOLED با ۴۰۲ ppi و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ ۶.۵۵ اینچی QHD+ با رزولوشن ۳۱۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل Fluid AMOLED با ۵۱۶ ppi و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10+
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل (f/1.6, EIS, OIS) و ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو (f/2.2 و بزرگنمایی دو برابری) و ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض (f/2.2, 120° FOV) ۴۸ مگاپیکسل (f/1.6, EIS, OIS) و ۸ مگاپیکسل تله فوتو (f/2.4 و بزرگنمایی سه برابری) و ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض (f/2.2, 120° FOV)
دوربین سلفی 

۱۶ مگاپیکسل f/2.0 با EIS

حافظه‌ داخلی 

۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت

۲۵۶ گیگابایت
سایر مشخصات

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، Macro Mode ،New Nightscape Mode و تصویربرداری ویدئویی اسلوموشن ۶۹۰ فریم‌برثانیه با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل

باتری

۳,۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ Warp Charge 30T

۴,۰۸۵ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ Warp Charge 30T

نکته بعدی در مورد اطلاعات جدیدی که از این دو گوشی لو رفته زمان رسمی رونمایی است. از قبل اعلام شده بود که جدید این دو گوشی به صورت همزمان و در یک رویداد رسمی در روز 26 سپتامبر معادل 4 مهر ماه و همراه با تلویزیون ویژه OnePlus معرفی خواهند شد. اما اطلاعات جدید OnLeaks می‌گوید که ممکن است این رونمایی در تاریخی مانند 10 اکتبر (18 مهر ماه) معرفی شوند. در نهایت فروش آنها و راه یافتن به بازار نیز از مورخه 15 اکتبر شروع خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا