کنسول و بازی

بازی Mario Kart Tour برای اندروید و آی‌اواس منتشر شد

سرانجام پس از انتظارها، نینتندو بازی موبایلی Mario Kart Tour در دسترس کاربران اندرویدی و آی او اس قرار داد. بازی Mario Kart Tour اولین بازی ساخته شده بر اساس مجموعه ماریو کارت برای موبایل است؛ مجموعه‌ای که در بین طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از همین‌رو از زمانی که نینتندو خبر عرضه این بازی را اعلام کرد، هیجان زیادی بین اهالی بازی‌های ویدیویی به‌وجود آمده است.

با پرداخت ماهیانه ۵ دلار، شما می‌توانید علاوه بر آزاد کردن حالت ۲۰۰cc، با مسابقه در Tour‌ها به هدایای طلایی برسید و با شرکت چالش‌های طلایی، Badge‌های مخصوصی را دریافت کنید. این سرویس در واقع ترکیب جالب بتل پس و سرویس‌های اشتراکی است؛ چراکه برای آزاد کردن آیتم‌های جدید، شما باید بازی را تجربه کنید.

اولین Tour بازی در شهر نیویورک جریان دارد و این رویداد به مدت تقریباً دو هفته ادامه خواهد داشت. پس از اتمام زمان مشخص شده، شاهد یک Tour جدید خواهیم بود. مشترکین سرویس گلد پس می‌توانند در هر روز  آیتم‌ها‌ی جدیدی را دریافت کرده و چالش‌های طلایی جدیدی را تجربه کنند. در تریلر منتشر شده از بازی، نگاهی کوتاه به محیط‌هایی ازجمله Rainbow Road و Choco Island انداخته شده بود؛ مکان‌هایی که قطعا برای طرفداران این سری خاطره‌انگیز و آشنا هستند. علاوه‌بر این موارد، در بازی سی شخصیت قابل بازی وجود دارند که گیمر می‌تواند در طول بازی آنها را آزاد کند.

گفته می شود که برای تجربه بازی، پس از نصب بازی، به یک اکانت نینتندو نیز احتیاج داشته باشید که البته به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت نینتندو در آن ثبت نام و مشکل را حل کنید. در صورت تمایل می‌توانید بازی Mario Kart Tour را از فروشگاه گوگل پلی و اپل استور دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا