گجت و پوشیدنی

کالبدشکافی اپل واچ سری 5 توسط iFixit

سایت iFixit به تازگی اپل واچ سری 5 مدل 44 میلیمتری را کالبدشکافی کرده که تغییرات اندکی را در مقایسه با اپل واچ سری 4 مدل 44 میلیمتری نشان می داد. حال سایت مذکور به تازگی اپل واچ سری 5 مدل 40 میلیمتری را هم کالبدشکافی کرده که تغییراتی را در باتری نشان می دهد.

کارشناسان iFixit به‌منظور باز کردن بدنه‌ی اپل واچ سری ۵، از گرما استفاده می‌کند تا چسبی که بخش‌های مختلف بدنه را در کنار یکدیگر قرار داده است، نرم شود. کارشناس این سایت سپس با استفاده از یک چاقوی مخصوص، نمایشگر را از بدنه جدا می‌کند.

با باز کردن اپل واچ سری 5 به باتری جدید برخورد می کنیم. اپل بر خلاف رویه دیگر سازندگان که باتری لیتیوم-یونی را در فویل قرار می دهند، آن را در یک قاب فلزی (احتمالاً از جنس آلومینیوم) جای داده است. به گفته کارشناسان سایت iFixit اپل برای مدیریت بهتر فضا از قاب فلزی در این مدل استفاده کرده است.

ساعت سری ۵ از سیستم-روی-چیپ جدید اپل با نام S5 به‌عنوان قلب استفاده می‌کند و از حافظه‌ ذخیره‌سازی بیشتر و قطب‌نمای بهبودیافته بهره می‌گیرد. تراشه‌ S5 شامل همان پردازنده‌ی مرکزی (CPU) و پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) به‌کاررفته در تراشه S4 است و عملکرد کلی مشابه آن را ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا