نرم افزار و اینترنت

یوتیوب موزیک روی تمام گوشی‌های اندرویدی به طور پیش‌فرض نصب می‌شود

یوتیوب موزیک جدیدترین اپلیکیشنی است که گوگل به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی نصب خواهد کرد. طبق اعلام گوگل، سرویس استریم آنلاین موسیقی گوگل روی تمام دستگاه‌هایی که با اندروید ۱۰ روانه‌ بازار شوند، جایگزین اپلیکیشن گوگل‌پلی موزیک خواهد شد؛ افزون‌بر این، تمامی دستگاه‌های جدیدی که با اندروید ۹ به بازار عرضه شوند نیز شامل این اپلیکیشن خواهند شد.

روش جدید گوگل برای آشنایی کاربران با سرویس یوتیوب موزیک عرضه آن به صورت از پیش نصب‌شده روی گوشی‌های مجهز به 9 و بالاتر است. در واقع گوگل قصد دارد YouTube Music را نیز به مجموعه نرم‌افزارهای گوگلی از پیش نصب‌شده روی گوشی‌های هوشمند اضافه کند.

 برندون بیلینسکی، مدیر محصول یوتیوب موزیک می‌گوید:

شنوندگان سرویس گوگل‌پلی موزیک با دستگاه‌های جدید اندروید ۱۰ می‌توانند اپلیکیشن یادشده را ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کنند و با واردشدن به حساب کاربری خود به شنیدن موسیقی ادامه دهند.

از زمان راه‌اندازی سرویس یوتیوب موزیک، گوگل از جایگزینی این سرویس با گوگل پلی موزیک در آینده خبر داد؛ با‌این‌حال مشکلاتی که برای انتقال داده‌های کاربران به سرویس جدید اتفاق افتاد، موجب شد تا این روند به تأخیر بیفتد و کاربران کمتری تمایل به مهاجرت داشته باشند. گوگل تاکنون تبلیغات زیادی را برای سرویس یوتیوب موزیک انجام داده است تا جایی‌ که مشترکین سرویس پولی یوتیوب علاوه‌بر تجربه‌ بدون‌ تبلیغ یوتیوب، قادر به استریم و دانلود موسیقی‌ ازطریق یوتیوب موزیک نیز خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا