دوربین های دیجیتال

دوربین گوپرو Hero 8 Black به طور رسمی رونمایی شد

گوپرو امروز از جدیدترین دوربین ورزشی خود با نام Hero 8 Black پرده برداشت. این دوربین نسبت به قبل دارای بهبود های نرم افزاری و سخت افزاری داشته است. گوپرو قرار است هیرو بلک ۸ را با قیمت ۴۰۰ دلاری به بازار عرضه کند. همچنین هیرو بلک ۷ با ۱۰۰ دلار کاهش قیمت مواجه شده است و هیرو وایت ۷ هم دیگر تولید نخواهد شد.

یکی از تغییرات جدید این دوربین نسبت به نسل قبلی گزینه Mods است که به کاربر اجازه می دهد تا لوازم جانبی طراحی شده توسط گوپرو شامل میکروفون، فلش LED و یا یک نمایشگر تاشو را به دوربین متصل کنند. این دوربین همچنین شاهد تغییرات ظاهری بوده که می‌توان در بیرون زدگی کمتر لنز این دوربین نسبت به نسل قبلی آن دانست و همچنین برای اتصال گوپرو هیرو بلک ۸ به لوازم جانبی این شرکت، دیگر نیازی به تبدیل یا کیس خاصی ندارید. این دوربین ابزار مربوط به اتصال را در خودش جای داده است و زمانی که بخواهید آن را به پایه متصل کنید، به راحتی از بدنه بیرون می‌آید.

دوربین هیرو بلک 8 همچنین از باتری قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است. با وجود این که این اکشن کم از همان ظرفیت باتری نسل قبل خود برخوردار است، اما شارژدهی بیشتری دارد. گوپرو همچنین قابلیت های نرم افزاری این دوربین را بهبود بخشیده و ویژگی HyperSmooth 2.0 را به دوربین افزوده است. همچنین کاربران می‌توانند با انتخاب حالت بوست مود، لرزشگیر گوپرو هیرو بلک ۸ را بیش از پیش به کار بگیرند تا کمترین میزان لرزش را حس کنند.

از طرفی گوپرو پردازشگر تصویر این دوربین را بهبود بخشیده و حالا این سومین دوربینی است که از پردازنده GP2 بهره می برد. از سوی دیگر قابلیت Time Warp موجود در HyperSmooth 2.0 نیز بهبود یافته و اکنون سرعت فیلمبرداری به طور خودکار بر اساس داده های دوربین تنظیم می شود. از طرفی این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و همچنین با نرخ ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بوده که در نوع خود اولین حساب می‌شود.

همچنین قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۰۸۰ نیز در این دوربین تعبیه شده است. همچنین به لطف لرزشگیر حرفه‌ای این کمپانی، می‌توانید ویدیو‌های بدون لرزش با کیفیتی بگیرید. شیشه محافظ لنز این دوربین نیز دو برابر سخت‌تر شده است و به گفته گوپرو، احتیاجی به تعویض آن نخواهید داشت.

در بخش عکس برداری این دوربین قادر به عکس برداری 12 مگاپیکسلی بوده و کاربران می توانند تصاویر را به صورت خام یا RAW ذخیره کنند. به گفته این شرکت، دوربین هیرو بلک 8، اکنون عکس برداری بهتری نسبت به نسخه قبلی داشته، چراکه دیگر نمی توان از الگوریتم های شخص ثالث برای ادغام چندین عکس کنار هم استفاده کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا