هواوی امروز رسما اعلام کرد که تا همین الان، توانسته بیش از یک میلیون گوشی هواوی میت ۳۰ و Huawei Mate 30 Pro به فروش برساند. این گوشی‌ها از روز ۴ مهرماه در کشور چین به فروش رفته و این رکورد در کمتر از یک هفته به دست آمده که فوق العاده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ارقام در روزهای گذشته توسط ریچارد یو در مراسم عرضه پرچمداران میت 30 پرو در فروشگاه رسمی هواوی در شنزن چین اعلام شده است. متاسفانه هیچ راهی برای تأیید ادعای شرکت هواوی وجود ندارد، اما باید در نظر داشت که مردم چین تا به امروز چندین بار از برندهای داخلی در راستای مبارزه با تحریم‌های اقتصادی آمریکا حمایت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که حذف خدمات و برنامه‌های رسمی گوگل، تأثیری بر روی فروش این محصول در بازار وطنی نداشته است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، هیچ کدام از دو گوشی هواوی میت ۳۰ پرو و میت 30 به سرویس‌های گوگل مجهز نیستند و این یعنی حتی فروشگاه گوگل پلی استور هم روی آن‌ها نصب نشده است. جدا از این موضوع، عکس‌هایی مثل عکس بالا هم در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که نشان می‌دهد مردم برای خرید این گوشی در جلوی فروشگاه هواوی در شنزن، صف تشکیل داده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط فروشگاه‌ها، خریداران از رنگ Forest Green پرچمدار میت 30 پرو به شکل ویژه‌ای استقبال کرده‌اند. هواوی به زودی پرچمداران میت 30 را در بازار اروپا عرضه خواهد کرد، اما تا این لحظه تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *