موبایل و تبلت

مایکروسافت از گوشی تاشوی سرفیس Duo مبتنی بر اندروید رونمایی کرد

مایکروسافت سرفیس Duo از راه رسید. این گوشی هوشمند سرفیس از دو صفحه نمایش بهره می برد و به سیستم عامل اندروید مجهز شده است. این گوشی طراحی خود را از محصول دیگری که امروز معرفی شد یعنی سرفیس Neo لپ‌تاپ الهام گرفته اما اندازه کوچک‌تر و جیبی دارد.

وقتی این گوشی را باز می‌کنید، با دو نمایشگر ۵.۶ اینچی روبرو می‌شویم که این نمایشگرها می‌توانند تا ۳۶۰ درجه بچرخند و روی هم قرار بگیرند. همچنین در حالت باز شده هم با یک تبلت مینیاتوری روبرو هستیم. در هر نمایشگر سرفیس Duo می توان یک اپلیکیشن جداگانه را اجرا کرد. اگر گوشی را با نمایشگر باز در حالت افقی نگه دارید می توانید از یکی از نمایشگرها به عنوان کنترلر بازی یک کیبورد استفاده کنید.

این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید بهره می برد؛ با این حال مایکروسافت تغییرات زیادی را در آن اعمال کرده تا طراحی شبیه به ویندوز 10X داشته باشد. این سیستم عامل در سرفیس نئو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. مایکروسافت سرفیس Duo مانند دیگر محصول مایکروسافت با نمایشگر دوگانه، سرفیس Neo تا تعطیلات 2020 وارد بازار نمی شود. تا زمان عرضه این دستگاه، توسعه دهندگان می توانند برای آن اپلیکیشن توسعه دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قدرت این تبلت را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می کند، البته نسخه نهایی آن با پردازنده متفاوتی از راه می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا