گجت و پوشیدنی

رونمایی مایکروسافت از سرفیس ایربادز با عمر شارژ باتری 24 ساعته

مایکروسافت لحظاتی پیش در کنار نسل جدید سرفیس پرو، سرفیس لپ تاپ و سرفیس ایکس از اولین هدفون درون گوشی خود با نام سرفیس ایربادز هم پرده برداشت. سرفیس ایربادز همچون دیگر اعضای سری سرفیس از طراحی مینالیستی و یکپارچه ای بهره برده و شرکت سازنده مدعیست که این گجت چه برای گوش کردن به موسیقی و چه برقراری تماس کارایی خواهد داشت.

سرفیس ایرباد از قابلیت کاهش نویز فعال بهره مند بوده و از طریق میکروفون تعبیه شده در آن می توان با ارسال فرامین صوتی از اطلاعاتی همچون یادآوری ها، وضعیت آب و هوا و ترافیک، اخبار ورزشی و غیره مطلع شد. همچون دیگر مدل‌های مشابه رایج در بازار، سرفیس ایربادز از پدهای لمسی بهره برده و کاربر به عنوان مثال با لمسی یکی از گوشی‌ها قادر به رد کردن قطعه موزیک در حال پخش یا برقراری تماس است. بر اساس گفته مایکروسافت، سرفیس ایربادز برای یک کار کردن در روز کامل طراحی شده و در زمان قرار گیری در محفظه مخصوص همراه می‌تواند 24 ساعت کاربر را همراهی کند.

می توان به کمک اپلیکیشن اختصاصی این محصول که برای اندروید، آی او اس و ویندوز 10 توسعه داده شده، برخی از جسچرها را شخصی سازی کرد و یا اکولایزر و ولوم را تنظیم کرد. مایکروسافت می گوید سرفیس ایرباد برای استفاده با محصولات سرفیس بهینه شده اما می توان آنرا به آسانی با هر لپ تاپ، گوشی یا تبلتی که دارای بلوتوث است پیر (Pair) کرد. سرفیس ایرباد اواخر سال جاری میلادی با قیمت پایه 249 دلار به بازار عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا