نرم افزار و اینترنت

قابلیت حذف خودکار پیام بزودی در واتس ‌اپ افزوده می شود

به تازگی چندین اسکرین شات به فضای مجازی راه پیدا کرده که خبر از امکان حذف خودکار پیام در واتس اپ می دهد. اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این ویژگی منتشر نشده است. این ویژگی‌ها که تحت عنوان پیام‌های خود حذف‌شونده شناخته می‌شود و در چند شبکه اجتماعی نیز استفاده شده، برای اولین بار در نسخه 2.19.275 نسخه اندروید اپلیکیشن واتس‌اپ اضافه شد. حال برخی منابع خبری گزارش داده‌اند که قابلیت پیام‌های خود حذف‌شونده بزودی و به صورت آزمایشی در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که این قابلیت در مرحله عرضه آزمایشی، چندان پیشرفته نباشد و ویژگی‌های ابتدایی را در اختیار کاربران دارد. اما وب‌سایت WeBetainfo که این اطلاعات را ارائه کرده، مدعی شد که قابلیت پیام‌های خود حذف‌شونده در دست توسعه است و تغییرات زیادی در آن اعمال خواهد شد.

بر اساس اسکرین شات هایی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این قابلیت برای چت های گروهی از راه می رسد، البته انتظار می رود در پیام های شخصی نیز شاهد حضور آن باشیم. در این اسکرین شات بخشی به نمایش گذاشته شده که Disappearing Messages نام دارد که به معنای پیام های محو شونده است. در این قسمت، سه گزینه خاموش، 5 ثانیه و یکساعت به چشم می خورد.

گفته می‌شود که قابلیت پیام‌های خود حذف‌شونده که به زودی و به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا مشخص کنند که پیام‌هایشان بعد از 5 ثانیه یا سک ساعت حذف شوند. همچنین، این قابیت فعلا در گروه‌ها قابل استفاده خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا