کنسول و بازی

بازی های ماه اکتبر Xbox Game Pass معرفی شدند

مایکروسافت چندی پیش فهرست اسامی بازی های ماه اکتبر 2019 سرویس Xbox Game Pass را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.  مایکروسافت با شروع ماه اکتبر از لیست بازی های جدید این ماه سرویس ایکس باکس گیم پس پرده برداشت. مشابه گذشته، لاین آپ ارائه شده صرفا مربوط به نیمه اول ماه اکتبر بوده و هنوز جزئیاتی در رابطه با عناوین نیمه دوم این ماه سرویس مذکور در دست نیست.

اول از همه در تاریخ ۱۱ مهر (۳ اکتبر) ما شاهد عرضه‌ی بازی Dishonored 2 برای این سرویس خواهیم بود. شما در این اثر محبوب استودیوی آرکین (Arkane) نقش یک قاتل ماوراطبیعه را ایفا خواهید کرد که با استفاده از تله‌ها، سلاح‌ها و مهارت‌های مختلفی به دنبال پس گرفتن تخت سلطنتی خود است. در بازی Dishonored 2 تصمیمات شما در زمینه‌ی نحوه‌ی برخورد با شرایط مختلف و کشتن یا نکشتن دشمنانتان برروی پایان بازی تاثیر خواهد گذاشت.

سپس در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) بازی World War Z از استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) برای اکس‌باکس گیم‌پس منتشر خواهد شد. در این بازی شما و سه نفر از دوستانتان باید در مقابل موج‌های بسیاری بزرگی از مردگان متحرک مقاوت کنید. در ادامه عنوان قدیمی و همچنان محبوب Fallout New Vegas در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) برای این سرویس عرضه خواهد شد.

همچنین عناوین پلتفرمر Yooka Laylee، بازی معمایی جذاب Felix the Rapper و Panzer Dragoon Orta در تاریخ نامشخصی از ماه اکتبر برای سرویس اکس‌باکس گیم‌پس منتشر خواهند شد. در نهایت به نظر می‌رسد که این سرویس یک ماه پر از عناوین باکیفیت دیگر را پیش روی خود می‌بیند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا