سخت افزار

رونمایی فوجی‌فیلم از پرینتر INSTAX Mini Link برای گوشی هوشمند

فوجی فیلم به تازگی از جدیدترین مدل چاپگر عکس فوری قابل حمل INSTAX Mini Link برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد. روش کار با این پرینتر بسیار ساده، تنها کافیست که با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی تصویر مورد نظر خود را ارسال کرده و سپس فرآیند چاپ عکس با تکنولوژی zero ink انجام می شود.

این کار معمولا از طریق اپلیکیشنی انجام می شود که به کاربران امکان می دهد عکس های خود را با فریم ها و استیکرهای رنگارنگ تزئین کنند. این محصول جدید همچنین دارای حالتی به نام Video Print بوده که به کاربران امکان چاپ عکس در حین پخش کلیپ روی گوشی را فراهم می کند. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت party نیز می توانید عکس های موجود در پنج گوشی مختلف را با هم ترکیب کرده (یا به صورت مرتب یا به صورت تصادفی) و نسخه چاپی از این کلاژ را تهیه نمایید.

این پرینتر اما قابلیتی دارد که تا بحال در هیچ یک از چاپگرهای موبایل شاهدش نبوده ایم و آن حسگرهای حرکتی است. سنسورهای یاد شده می توانند به پرینتر بگویند که چه کاری را انجام دهد، مثلا با ایستاده نگه داشتن پرینتر به آن دستور می دهید که نسخه های متعدد از یک عکس را چاپ کند. جالب ترین و در عین حال مضحک ترین قابلیت این دستگاه نیز امکان استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل مبتنی بر حرکت برای دوربین تلفن های همراه است. با کج کردن پرینتر میتوانید تصویر را بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید و سپس از آن عکس بگیرید. این پرینتر قرار است که از فردا با قیمت ۹۹.۹۵ دلار به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا