لپ تاپ

لپ‌تاپ گیمینگ MSI Alpha 15 با کارت گرافیک Radeon RX 5500M معرفی شد

شرکت MSI امروز از جدیدترین مدل لپ تاپ گیمینگ مجهز به کارت گرافیک Radeon RX 5500M با نام MSI Alpha 15 رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ Alpha 15 را می‌توان نخستین نوت بوکی دانست که از کارت گرافیک 7 نانومتری در جهان بهره می‌برد

لپ تاپ گیمینگ آلفا 15 دارای پردازنده AMD Ryzen 7 3750H با عملکرد بالا و کارت گرافیک AMD Radeon RX 5500M با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 است. کاربران می توانند این لپ تاپ را با 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم خریداری کنند. همچنین دارای هارد درایو 2.5 اینچی و حافظه SSD M.2 مبتنی بر PCIe است. نمایشگر 15.6 اینچی از آن وضوح 1920×1080 پیکسل پشتیبانی کرده و می‌تواند با تکیه بر فناوری Radeon FreeSync به نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز دست پیدا کند. همچنین با این نوت بوک می‌توانید از فناوری‌هایی مانند AMD FidelityFX نیز بهره‌مند شوید. صفحه کلید مخصوص بازی با فناوری LED RGB هم یکی دیگر از ویژگی‌های آلفا 15 به شمار می‌رود.

آلفا 15 به خنک کننده پیشرفته Cooler Boost 5 به همراه 7 لوله ناقل حرارت (Heat Pipe) مجهز شده و یکی از برجسته‌ترین نکات این لپ تاپ، اسپیکر و سیستم صوتی آن است که یک سر و گردن از رقبا بالاتر است. به گفته MSI، اسپیکرهای Alpha 15 به شکلی ویژه بسیار بزرگ و غول پیکر طراحی شده‌اند. محفظه اسپیکرهای بسیار بزرگ این لپ تاپ نزدیک به 1 چهارم از تمام شاسی را به خود اختصاصی داده و حتی از Hi-Res Audio نیز پشتیبانی می‌کنند.

با خرید این لپ تاپ در برخی از کشورها، گیمرها یک نسخه از بازی Borderlands 3 یا Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این شرکت تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری آلفا 15 نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا