موبایل و تبلت

سامسونگ بزودی بتای One UI 2.0 برپایه اندروید 10 را منتشر می کند

همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ قصدا دارد که نسخه بتای رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه سیستم عامل اندروید 10 را هفته آینده منتشر کند. این شرکت همچنین می گوید که نسخه باتی رابط کاربری OneUI 2.0 ابتدا برای خانواده گلکسی اس 10 آزمایش می شود.

گفته می شود که نسخه بتای این رابط کاربری ابتدا برای کاربران کره جنوبی عرضه شده و سپس در دسترس سایر مناطق دنیا قرار می گیرد. براساس پوستری که اخیرا فاش شده، به نظر می رسد که گلکسی اس 10، گلکسی اس 10e و گلکسی اس 10 پلاس نخستین گوشی های سامسونگ باشد که این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

همچنین اطلاعات وجود دارد که گوشی نسخه 5G گلکسی اس 10 پلاس در گام بعد به این خانواده اضافه می شود. در حالی که گلکسی نوت 10 هنوز در لیست نیست، ممکن است در زمان انتشار نسخه پایدار بتا، تغییراتی روی آن شود. کاربرانی که قصد آزمایش رابط کاربری جدید One UI 2.0 را دارند، ابتدا باید در برنامه Samsung Members app ثبت نام کنند. ولی مانند گذشته برای تعداد محدودی از نقاط در دسترس خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دومین نسخه رابط کاربری One UI مجهز شدن به ابزار Digital Wellbeing پیش‌فرض اندروید گوگل همراه با حالت تمرکز (Focus Mode) است. با استفاده از این دو می‌توان الگوی استفاده از گوشی هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلف را به وسیله اعمال یک سری محدودیت کنترل کرد. کنترل‌های دسترسی ویژه برای عملکرد هر بخش، منوی تنظیمات برای لهجه‌های زبان گفتاری و یک منوی اشتراک گذاری ویژه که به صورت کامل متحول شده قابلیت‌های ویژه اندروید Qهستند که سامسونگ می‌تواند با اندکی تغییر آنها را به One UI ۲.۰ نیز بیاورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا