موبایل و تبلت

ال‌جی از گوشی V50S ThinQ در کره جنوبی معرفی کرد

آگوست گذشته٬ ال جی از یک گوشی به نام LG G8X پرده برداری کرد. هرچند این گوشی در مجموعه محصولات سری G این شرکت قرار دارد٬ اما شرکت ال جی امروز از نسخه‌ 5G آن با نامی متفاوت برای بازار داخلی کره جنوبی پرده برداری کرد. این گوشی ال جی V50S ThinQ نام دارد.

گوشی G8X ThinQ با فناوری نمایشگر دوگانه ال‌جی، قیمتی معادل ۱۱۹۹ دلار دارد و به زودی روانه بازارهای اروپا و آمریکای شمالی خواهد شد. این دستگاه، در واقع اولین محصول ال‌جی با نمایشگر دوگانه در بازار آمریکا و کانادا است. این نمایشگر ثانویه می‌تواند عملکردهای مختلفی از جمله استفاده به عنوان یک گیم پد را برای بازی‌های شما به ارمغان بیاورد.

گوشی V50S مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 و رم و حافظه ۶ و ۱۲۸ گیگابایتی بوده و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۱ واتی بهره می‌برد. نمایشگر اصلی خود گوشی 6.4 اینچی از نوع OLED است٬ در حالی که یک نمایشگر به همین اندازه نیز به آن وصل می‌شود. البته در اینجا یک نمایشگر سومی نیز در پشت قاب وجود دارد. این نمایشگر سیاه و سفید که دارای اندازه‌ 2.1 اینچی است٬ وظیفه‌ نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را بر عهده دارد.

در پشت قاب اصلی نیز دو دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی قرار دارد٬‌ در حالی که یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکاسی سلفی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد. گوشی جدید قرار است در رنگ مشکی از فردا در کره جنوبی به فروش برسد. ضمنا یک رویداد خاص هم برای دارندگان V50S ThinQ وجود خواهد داشت که می‌توانید با استفاده از سیستم LG Pay در آن ثبت‌نام کنید و یک دستگاه ال‌جی Homebrew برنده شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا