کنسول و بازی

تعداد کاربران بازی FIFA 20 از مرز 10 میلیون نفر گذشت

استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در جدیدترین خبر خود، آمار جدیدی از تعداد بازیکنان بازی پرطرفدار FIFA 20 را منتشر کرد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این عنوان جالب باشد.

با توجه به آمار منتشر شده، تا امروز بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی فیفا 20 را تجربه کرده‌اند، حدود ۴۵۰ میلیون مسابقه در آن انجام شده، یک میلیارد و دویست میلیون گل زده شده و رقم باورنکردنی پنج میلیون آواتار برای حالت جدید خیابانی بازی یعنی ولتا (Volta) ساخته شده است. علاوه بر این حالت Ultimate بازی فیفا 20، محبوب خوبی در چند سال اخیر داشته به طوریکه طبق آخرین آمارها، تا امروز بالای ۲۷۲ میلیون بازی‌ مخصوص این بخش و حدود ۱۳۸ میلیون مسابقه در حالت Division آن صورت گرفته شده است.

این آمار برای سازندگان رضایت‌بخش بوده است و آن‌ها سعی دارند تا در آینده با انتشار چند به‌روزرسانی برای این بازی، به محبوبیت و کیفیت آن اضافه کنند. این عنوان هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. بخش جدید فیفا 20 که فوتبال خیابانی یا VOLTA FOOTBALL نام دارد، توانسته به عنوان دومین حالت محبوب مجموعه فیفا 20 به دست آورد به طوریکه هم اکنون بیش از 5 میلیون کاربران در سراسر جهان آن را تجربه می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا