کنسول و بازی

پشتیبانی از کنترلرها در بازی Call of Duty: Mobile بزودی فراهم می شود

بازی کال آف دیوتی موبایل تنها یک هفته پس از عرضه‌ی خود، رکورد شگفت انگیز بیش از 100 میلیون بار دانلود را از آن خود کرد. پیشرفت‌های چشمگیری از یک بازی شوتر که گیمرها می‌خواهند را می‌توان در این عنوان یافت، اما بیشترین درخواست، پشتیبانی از کنترلر بازی‌ها است.

در حالی که بازی موبایلی جدید کال آو دیوتی می‌تواند دستخوش تغییرات و بهبودهای فراوانی باشد اما بیشترین درخواست کاربران این بازی اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای مخصوص بازی است. تاکنون سازندگان بازی هیچ اشاره ای به افزودن امکان پشتیبانی از کنترلر در بروز رسانی های بعدی نداشته‌اند، اما به نظر می‌رسد قرار است این موضوع به زودی در دستور کار آنها قرار بگیرد. دلیل اصلی درخواست کاربران برای افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از کنترلر نیز می‌تواند این موضوع باشد که اکثر آنها از طرفداران نسخه‌های کنسولی این سری بازی هستند و بازی با گوشی و یا ماوس و کیبورد تجربه خوشایندی برای آنها نخواهد بود.

تا آن که امروز اکانت یکی از توسعه دهندگان این بازی در سایت ردیت به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ مستقیم به این پرسش گفت که ما صدای شما را بلند و واضح می‌شنویم که می‌خواهید در مورد پشتیبانی از کنترلر بیشتر بدانید. این توسعه دهنده همچنین تایید کرده است که اکتیویژن در حال آزمایش پشتیبانی این عنوان از کنترلرها است، اما تا زمانی که مطمئن نشود این پشتیبانی بدون نقص است، پشتیبانی از دسته‌های بازی را به بازی اضافه نخواهد کرد.

ما هم اکنون در حال آزمایش پشتیبانی از کنترلر هستیم و امکان ارائه‌ این ویژگی در آینده را می‌بینیم، اما باید اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به درستی اجرا می‌شود. منتظر بمانید.

دیگر قابلیت‌هایی که در بروزرسانی‌های بعدی این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت شامل روش‌های جدید ورود به بازی که در قدیم تنها محدود به ورود از طریق فیسبوک بود، بهبود عملکرد بازی و راه‌های بیشتر برای گزارش بازیکنان متقلب می‌شود. در حال حاضر هیچگونه تاریخ مشخصی برای زمان عرضه این به‌روزرسانی‌ها اعلام نشده و تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم امکانات جدید چه زمانی به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا