موبایل و تبلت

جزییاتی تازه از قیمت و مشخصات گوشی آیفون 2 اس‌ای منتشر شد

کاهش سرعت رشد هواوی در حوزه فروش به علت سیاست‌های تحریمی دولت آمریکا بهترین فرصت را برای اپل ایجاد کرده تا بتواند با گسترش فروش محصولات خود در حوزه گوشی هوشمند جایگاه گذشته خود در رتبه دوم تولیدکنندگان این محصول در دنیا را دوباره بازیابد. یکی از محصولات یاری دهنده اپل در رسیدن به این جایگاه آیفون ارزان قیمت جدید SE 2 خواهد بود.

شب گذشته «مینگ چی کو» که مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل محسوب می‌شود، در گزارش خود جزییات تازه‌ای را در مورد آیفون SE 2 فاش کرد. همانطور که قبلا گفته شده، طراحی این گوشی شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد و باید خاطرنشان کنیم که طراحی آیفون SE هم مبتنی بر آیفون ۵ اس بود. او می‌گوید آیفون SE 2 در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و کاربران از بین سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و قرمز حق انتخاب دارند. او همچنین پیش‌بینی کرده که قیمت پایه آن از ۳۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

مینگ معتقد است اپل از آخرین تراشه پردازشی ساخت خود یعنی Apple A13 روی این دستگاه استفاده خواهد کرد که همان تراشه مورد استفاده در گوشی‌های جدید آیفون 11 است و همراه با حافظه رم 3 گیگابایتی از نوع LPDDR4X و دو انتخاب حافظه 64 و 128 گیگابایتی در دسترس کاربران خواهد بود. با این حال با توجه با مشترک بودن شاسی آیفون SE 2 با آیفون ۸، نمی‌توان انتظار تکنولوژی Face ID را داشت و کاربران باید به همان حسگر اثر انگشت Touch ID بسنده کنند. البته کو می‌گوید که این گوشی از 3D تاچ هم پشتیبانی نمی‌کند و به دنبال آیفون ۱۱، باید منتظر تکنولوژی Haptic Touch در این گوشی هوشمند باشیم.

حاشیه نمایشگر بزرگ آیفون ۸ نسبت به استاندارد‌های فعلی، شاید زیاد به مذاق کاربران خوش نیاید. زیرا تقریبا تمام گوشی‌ها معرفی شده در سال ۲۰۲۰، دارای طراحی مدرن خواهند بود. البته بعید به نظر می‌رسد که اپل خط تولید آیفون ۸ را دستخوش تغییر کند و از طراحی نمایشگر با بریدگی برای آیفون SE 2 استفاده کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا