شرکت ریزر امروز از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ خود با نام Blade 15 Advanced رونمایی کرده که اولین لپ تاپ با کیبورد اپتیکال جدید است. مشتریان می توانند این صفحه کلید را به عنوان بخشی از سری Razer Blade 15 Advanced با قیمت 2649 دلار تهیه کنند.

کیبورد جدید این لپ تاپ با استفاده از مادون قرمز برای تشخیص زمان فشار دادن کلیدها استفاده می کند که در مقایسه با کیبوردهای معمولی سرعت بیشتری دارد. ریزر تصریح می کند که این صفحه کلید نوری جدید دارای یک نقطه تلاقی 1 میلی متری بوده و تنها به 55 گرم نیروی کاربر نیاز دارد. اغلب گیمرها ترجیح می دهند که یک تجربه سریعی با کیبورد داشته باشند. این صفحه کلید همچنین دارای کلیدهای مکانیکی از نوع N-Key Rollover با نور پس زمینه Razer Chroma RGB است.

از لحاظ سخت افزاری، این لپ تاپ دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2070 بوده و از پردازنده شش هسته ای Core i7-9750H اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره می برد. این لپ تاپ همچنین صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 240 هرتزی و حاشیه بسیار کم داشته و دارای پورت HDMI، پورت مینی دیسپلی، تاندربولوت 3، یک پورت USB Type-C و دو درگاه USB Type-A 3.1 Gen 2 می باشد.

Razer Blade 15 با صفحه کلید نوری اکنون برای سفارش در ایالات متحده، کانادا و چین در دسترس است و به زودی در کشورهای منتخب آسیا و اقیانوسیه نیز ارائه می شود. ریزر همچنین صفحه کلید نوری خود را در سال 2020 به مدل های بیشتری اضافه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *