موبایل و تبلت

ردمی K30 با شبکه 5G و نمایشگر حفره دار معرفی می شود

گوشی‌های سری ردمی K20 یا Mi 9T از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های برند ردمی محسوب می‌شوند که زیر مجموعه شیائومی است. گزارش‌های مربوط به توسعه گوشی ۵G ردمی از مدت‌ها قبل آغاز شده است و حالا به لطف اطلاع‌رسانی یکی از مدیران ارشد برند ردمی، می‌توانیم به بخشی از ویژگی‌های ردمی K30 اشاره کنیم.

علاوه بر پشتیبانی از اینترنت ۵G، گوشی مذکور همراه با نمایشگر حفره‌دار روانه‌ بازار خواهد شد که این اولین باری است یکی از گوشی‌های شیائومی از چنین مشخصه‌ای بهره می‌برد. طبق تصویر منتشر شده، حفره نمایشگر این گوشی مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس است و این یعنی شاهد تعبیه دو دوربین سلفی در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر خواهیم بود.

مدل 5G ردمی K30 با شبکه های SA و NSA سازگار بوده و از شبکه های نوع دوم برای برخی وظایف مانند ارتباطات بین برج‌های مخابراتی و سرورها همچنان از زیرساخت‌های LTE استفاده می‌شود و این رویکرد به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با هزینه‌ پایین‌تری بتوانند شبکه‌های ۵G را برای مناطق جدید ارائه دهند.

از لحاظ قیمت‌گذاری، این مدیر ارشد خاطرنشان کرده که ردمی K30 مقرون به صرفه‌ترین گوشی ۵G نخواهد بود ولی همچنان با توجه رویکرد کلی برند ردمی، با قیمت مناسبی روانه‌ بازار می‌شود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده، ظاهرا این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون ۷۲۵۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا