گجت و پوشیدنی

گوگل نسل جدید ایرباد بیسیم پیکسل بادز رونمایی کرد

گوگل در خلال رویداد سخت افزاری خود از نسل دوم ایرباد تماماً بیسیم خود به نام گوگل پیکسل بادز 2 رونمایی کرد. این هدفون کاملا بی سیم بوده و با قیمت 179 دلار به فروش می رسد. کاربران از سال 2020 به این هدفون دسترسی پیدا می کنند.

بزرگ ترین تفاوت پیکسل بادز 2 با نسل قبلی حذف شدن سیم اتصال دو گوشی است و به غیر از این مورد تفاوت چندانی در ظاهر با نسل قبلی مشاهده نمی شود. قاب نسل جدید نیز در مقایسه با قاب صاف نسل قبلی، ظاهری تخم مرغی شکل و بزرگ تری دارد.

این هدفون بی سیم گوگل تا 5 ساعت شارژ نگه می دارد؛ بنابراین می‌ توانید تا 5 ساعت به صورت مداوم با آن آهنگ گوشی دهید. این هدفون همراه با یک قاب به فروش می رسد که توسط آن می توان تا 24 ساعت این هدفون را شارژ نگه داشت. این قاب به صورت بی سیم نیز قابل شارژ است که تفاوتی با اپل ایرپاد ندارد.

گوگل پیکسل بادز 2 از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کرده و می توان با فرامین صوتی کارهایی از قبیل کنترل آهنگ و ترجمه و غیره را انجام داد. روی هم رفته گوگل پیکسل بادز 2 نا امید کننده به نظر رسیده و اینطور به نظر می آید که غول نرم افزاری برای عقب نماندن از اپل، سامسونگ و سونی از ایرباد جدید خود رونمایی کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا