موبایل و تبلت

افشای اطلاعاتی تازه از گوشی موتو جی 8 پلاس

شرکت موتورولا قرار است در تاریخ 24 اکتبر، گوشی موتو G8 پلاس را معرفی کند. جدیدترین تصاویر منتشر شده از گوشی موتو جی 8 پلاس نشان می دهد این گوشی دارای مشخصاتی مثل دوربین سلفی 25 مگاپبکسلی خواهد بود.

این تلفن با شماره مدل XT2019 ثبت شده است و دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است. درست در بالای حفره دوربین یک درگاه بلندگو بزرگ وجود دارد. گفته می شود گوشی موتو جی 8 پلاس دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. افزون بر این ها احتمال دارد این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 665 را بهمراه 4 گیگابایت رم داشته باشد و می تواند با 64 یا 128 گیگابایت حافظه پردازنده تنظیم شود ، که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل گسترش است.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، گوشی جدید موتورولا دارای دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. سنسور 16 مگاپیکسلی دوم از نوع اولترا واید بوده و زاویه دید 117 درجه را برای کاربر فراهم می کند. سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و فلاش LED نیز در زیر آن ها قرار گرفته اند. ناگفته نماند که سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز بین سنسور سوم و فلاش LED تعبیه شده است.

یک سنسور سلفی 25 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی دستگاه مشاهده می شود. گوشی موتو G8 پلاس در تاریخ 24 اکتبر و ابتدا در کشور برزیل معرفی می شود. متاسفانه قیمت آن هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا