موبایل و تبلت

گوشی ZTE Blade 20 با تراشه هلیو 60 معرفی شد

شرکت ZTE به تازگی از گوشی هوشمند میان رذه ZTE Blade 20 رونمایی کرد. گوشی Blade 20 دارای صفحه نمایش 6.49 اینچی LCD با رزولوشن  720 در 1560 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 8 بوده و حدود 91.1 درصد حاشیه را پوشش می دهد. این گوشی همچنین به پردازنده مدیاتک هلیو پی 60 (چهارهسته A73 + چهار هسته A83) با گرافیک Mali-G72 است. همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت بهره می برد.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین سه گانه اصلی هستیم. این دوربین ها شامل سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی، حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 8 مگاپیسکلی قرار دارد. هر دو دوربین از قابلیت HDR و هوش مصنوعی بهره می برد.

انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی تامین شده که به ادعای سازنده، تا دو روز شارژ نگه می دارد. این گوشی از تکنولوژی شارژ معکوس نیز پشتیبانی می کند اما یکی از نقاط ضعف آن نداشتن درگاه USB-C بوده و کاربر باید به پورت microUSB بسنده کند. به کمک قابلیت Remote Care می توان اتصال وای فای یا غیر فعال کردن اینترنت گوشی را از فواصل دور انجام داد. این قابلیت ها برای والدینی که می خواهند فرزند خود را کنترل کنند یا کسانی که زیاد از تکنولوژی روز سر در نمی آورند کاربردی است.

یک تایمر یا شمارش معکوس نیز در گوشی مورد بحث تعبیه شده که در صورت تماس نگرفتن صاحب گوشی پس از 12 ساعت، والدین را مطلع می کند. از دیگر قابلیت های اورژانسی این گوشی می توان به پشتیبانی از پنج شماره تماس اضطراری و ردیابی گوشی از طریق GPS یا Cell ID اشاره کرد. گوشی زد تی ای بلید 20 به قیمت 140 دلار از تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) به دست مشتریان خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا