برند آنر در کنار معرفی گوشی آنر 20 لایت، از دستبند سلامتی جدید خود با نام Honor Band 5i رونمایی کرده است. برخلاف نسل های قبلی دستبندها که برای شارژ آنها از کانکتور شارژ اختصاصی برخوردار هستند، Honor Band 5i را می توان با وصل کردن به درگاه USB شارژ کرد.

این طراحی جدید نیاز به استفاده از شارژر همراه را برای سفر از بین می برد و همچنین در صورت آسیب دیدن شارژر دستبند سلامتی را بی فایده نمی کند. به لحاظ سخت افزاری این دستبند هوشمند از نمایشگر لمسی تمام رنگی 0.96 اینچی TFT با رزولوشن 80 در 160 پیکسل و یک دکمه هوم خازنی روی آن بهره می برد. نمایشگر این محصول قادر به نمایش همزمان 30 کاراکتر بوده و چند واچ فیس جدید برای این دستبند در نظر گرفته شده است.

آنر بند 5 مانند گذشته به یک حسگر ضربان قلب اپتیکال نیز مجهز شده که از سنسور TruSeen 3.5 استفاده می کند و از مدل قبلی که به نسل سوم این حسگر مجهز شده بود اندکی جدیدتر است. از دیگر امکانات آن نیز می توان به اضافه شدن یک سنسور SpO2 (غلظت اکسیژن در خون) اشاره کرد. مچ بند آنر بند 5i تا 50 متر نیز ضدآب است و قادر به شناسایی 10 نوع ورزش مختلف، از جمله حرکات شنا است. باتری 91 میلی آمپر ساعتی این دستبند بسته به نوع مصرف می تواند بین 7 تا 9 روز با یک بار شارژ دوام داشته باشد.

آنر بند 5i می تواند با هر دستگاه Android 4.4 و iOS 9.0 و بالاتر از طریق بلوتوث 4.2 همگام سازی شود. این دستبند قرار است در رنگ های مشکی، سبز و صورتی با قیمت 22 دلار از اول نوامبر عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *