لپ تاپ

شیائومی نسل جدید Mi Notebook Pro را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد

شیائومی به تازگی نسخه جدید لپ تاپ می نوت بوک پرو را با پردازنده نسل دهم اینتل با نام Xiaomi Notebook Pro Enhanced Version رونمایی کرد. ظاهر کلی این دیوایس بدون تغییر مانده است، اما در زیر قاب آن بخش‌های مختلفی پیشرفت کرده‌اند. لپ تاپ جدید Mi Notebook Pro Enhanced Edition دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و روشنایی 300 نیت بوده و از نسبت کنتراست 800 به 1 و لایه محافظ گوریلا گلس 3 بهره می برد. افزون بر این، نمایشگر این لپ تاپ زاویه دید 178 درجه ای داشته و حدود 81.5 درصد از بدنه را پوشش می دهد.

این مدل لپ تاپ همچنین به پردازنده نسل دهم Core i7-10510U یا Core i5-10210U اینتل مجهز بوده و از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX250، حداکثر 16 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه PCIe SSD بهره می برد. شیائومی در این نسخه به جای یک لوله حرارتی از دو لوله حرارتی استفاده کرده است. مجرای انتقال حرارت حالا بزرگ‌تر شده است و این دیوایس در مقایسه با نسخه‌ی اصلی خودش باید حرارت کمتری را به خود ببیند. پورت های این دستگاه شامل درگاه HDMI، دو درگاه USB 3.1، یک درگاه USB Type-C و یک کارت ریدر 3 در 1 (پشتیبانی از SD/SDHC/SDXC) می شود.

باتری 60 واتی به همراه شارژ سریع 1C توانایی 50 درصد شارژ طی مدت 40 دقیقه داشته و از سیستم عامل ویندوز 10 خانگی برخوردار است. این لپ تاپ جدید از نرم افزارهای انتقال متقابل شیائومی٬ گالری تصاویر٬ سرویس ابری و قفل هوشمند این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این نسخه‌ ویژه (i7/16GB/1TB) با قیمت 990 دلاری و از اول نوامبر (10 آبان 98) روانه بازار خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد ما باید منتظر عرضه‌ نسخه تقویت شده لپ تاپ شیائومی ایر نیز باشیم٬ اما غول چینی تاریخی برای عرضه‌ آن اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا