موبایل و تبلت

گوشی آنر 9 ایکس با دوربین 48 مگاپیکسلی برای بازارهای جهانی عرضه شد

سه ماه پیش بود که آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با چیپست کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند تنها در کشور چین برای فروش عرضه شده است. به تازگی نسخه جهانی این دستگاه با نام آنر ۹ ایکس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آنر 9 ایکس از پردازنده کایرین 710 اف استفاده کرده و در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود. هر دو نسخه این دستگاه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کنند. آنر 9 ایکس به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/1.8 است. کاربران توسط این سنسور می توانند ویدیوهای 1080p به صورت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. سنسور دوم، 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه است. سنسور سوم دوربین 2 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر بوکه کاربرد دارد.

افزون بر این، گوشی مذکور از صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و 91 درصد فضای جلویی دستگاه را پوشانده است. دوربین سلفی جهنده این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می کند. روی پنل پشتی این دستگاه می توان حرف X را مشاهده کرد. پنل پشتی آن به صورت هولوگرافیک طراحی شده است. کاربران می توانند این محصول آنر را در رنگ های مشکی و آبی سفارش دهند.

از سایر مشخصات آنر 9 ایکس می توان به پورت 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-C، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.س

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا