هواوی از جدیدترین دستبند هوشمند خود به نام هواوی بند 4 رونمایی کرد. این دستبند هوشمند توانایی پایش فعالیت‌های ورزشی و همچنین استراحت کاربران را دارد. هواوی بند 4 را می‌توانیم نسخه تغییر نام یافته‌ی آنر بند 5 آی توصیف کنیم که به تازگی معرفی شد. البته دستبند سلامت جدید به جای دکمه هوم دایره‌ای، یک دکمه خازنی کپسولی شکل دارد.

این دستبند هوشمند از نمایشگری 0.96 اینچی رنگی با وضوح 80 در 160 پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر از نوع TFT است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پردازنده به‌کار رفته در هواوی بند 4 آپولو 3 نام دارد. هواوی Band 4 هم مجهز به کانکتور شارژ USB-A است که درون بند سیلیکونی جای دارد. این یعنی برای شارژ گجت خود، نیاز به آداپتور یا مبدل ندارید و می‌توانید از طریق یک پورت A معمولی، این کار را انجام دهید.

هواوی بند 4 از قابلیت‌ TruSleep 2.0 جهت پایش خواب کاربر استفاده می‌کند. این ویژگی می‌تواند میزان ضربان قلب شما در طول خوب را پایش کند. هم‌چنین این قابلیت 6 مشکل اصلی هنگام خوابیدن شما را تشخیص داده و با ارایه پیشنهاداتی به بهتر خوابیدنتان کمک می‌کند. دستبند از طریق بلوتوث 4.2 به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد (اندروید 4.4 و آی او اس 9.0 به بالا). ظرفیت باتری نیز 91 میلی‌‌آمپر ساعت باقی مانده است؛ این باتری در مدت 1.5 ساعت شارژ می‌شود و تا 9 روز دوام می‌آورد.

دستبند هوشمند هواوی تا عمق 50 متری، نسبت به آب مقاومت است. ردگیری الگوی خواب کاربر، سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون با سنسور SpO2، از دیگر قابلیت‌های این گجت پوشیدنی به شمار می‌روند. هم‌اکنون هواوی بند 4 با قیمتی معادل 36 دلار در کشورهای تایلند، اندونزی و فیلیپین قابل پیش‌خرید است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *