گجت و پوشیدنی

عینک واقعیت مجازی هواوی VR Glass با قیمت 424 دلار معرفی شد

هواوی به تازگی از عینک واقعیت مجازی جدید خود با نام VR Glass رونمایی کرد. عینک واقعیت مجازی هواوی از نظر ابعاد بسیار کوچک‌ و سبک‌تر از نمونه‌های رقیب است و هواوی قصد دارد تا آن را در ماه دسامبر با قیمت 2999 یوان برابر با 424 دلار به بازار عرضه کند.

عینک واقعیت افزوده هواوی از لنزهای با ضخامت 26.6 میلی‌متر استفاده کرده است و ابعاد آن 1/3 نمونه‌های HTC Vive Pro و Oculus Quest است. عینک واقعیت مجازی هواوی تنها 166 گرم وزن دارد و بدنه آن با شکل تاشو طراحی شده است؛ همچنین به گفته هواوی زاویه عینک بین 0 تا 700 درجه با فواصل 55 تا 71 متر قابل تنظیم است.

بدنه این محصل به شکلی طراحی شده است که پوشیدن آن برای کاربر راحت باشد و در استفاده طولانی مدت موجب تعریق و خستگی چشم و صورت کاربر نشود. عینک واقعیت مجازی هواوی تصویری با رزولوشن 1600 در 3200 پیکسل را با دقت 1058PPI، زاویه دید 90 درجه و نرخ بروزرسانی تصویر 70 تا 90 هرتز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول از افکت‌های صوتی سه بعدی و فناوری شبیه به IMAX پشتیبانی می‌کند.

به گفته هواوی، کاربران با این محصول به 30000 ساعت محتوا ویدئویی واقعیت مجازی، سه کانال زنده واقعیت مجازی و 100 بازی ویدئویی دسترسی خواهند داشت. پایه‌های عینک واقعیت مجازی هواوی به دو اسپیکر قدرتمند مجهز شده‌اند میدان صدای عریضی را برای کاربر ایجاد می‌کنند؛ همچنین این اسپیکرها از فناوری صدای استریو سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کنند. هواوی در ساخت این عینک از الیاف ویژه و روکش چرمی استفاده کرده است که بسیار نرم و راحت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا