موبایل و تبلت

موتورولا از گوشی های موتو G8 پلاس و موتو E6 پلی رونمایی کرد

پس از شایعات، شرکت موتورولا از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده خود با نام موتو G8 پلاس و موتو E6 پلی رونمایی کرد. بزرگترین تغییری که Moto G8 Plus در مقایسه با نسل قبلی خود پیدا کرده است دوربین است که از دوگانه به سه‌گانه ارتقا یافته است. در ادامه با ما همراه باشید.

موتو G8 پلاس

اولین گوشی معرفی شده موتو جی 8 پلاس است. این میان رده جدید دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS با رزولوشن فول ‌اچ‌دی پلاس بوده و در بریدگی قطره ای شکل بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت گوشی میزبان دوربین سه گانه هستیم. این دوربین ها شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 1.7، حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و حسگر فوق عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 2.2 است. همچنین یک سنسور فوکوس خودکار لیزری در قاب پشتی برای این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است.

درست در زیر دوربین اصلی سه گانه سنسور اثر انگشت که لوگو شرکت روی آن حکاکی شده، قرار گرفته است. علاوه بر این، گوشی جی 8 پلاس به پردازنده اسنپدراگون 665 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از سوی دیگر، برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی استفاده شده است. به لحاظ نرم افزاری نیز سیستم عامل اندروید 9.0 پای روی دستگاه اجرا می شود. این گوشی از 28 اکتبر (6 آبان) با قیمت 269 یورو در رنگ های صورتی کریستالی و آبی عرضه خواهد شد.

موتو E6 پلی

موتو E6 پلی گوشی اقتصادی دیگر موتورولا بود که در ژانویه 2020 با قیمت 99 پوند در بازار انگلستان و 108 یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی اقتصادی از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 است. همچنین دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 2.2 بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

از سوی دیگر، این گوشی به پردازنده MT6739 مدیاتک با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا