گوناگون

اورال‌ بی از مسواک جدید Genius X با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

اورال بی به تازگی از مسواک الکتریکی جدیدی با نام Genius X رونمایی کرده که به لطف قابلیت های هوش مصنوعی، به بهتر تمیز کردن دندان های کاربران کمک می کند. مسواک اورال بی Genius X از طریق بلوتوث به اپلیکیشن اختصاصی متصل شده و زمانی که کاربر مسواک زدن را شروع می کند، اپلیکیشن با نمایش دادن یک تایمر، مدت زمان مسواک زدن را به کاربر نشان داده و او را برای شستن قسمت های مختلف دهان راهنمایی می کند.

به گفته اورال بی، با استفاده از حسگرهای بکاررفته در مسواک Genius X، از وارد آمدن فشار بیش از حد روی دندان ها و همچنین نکشیده شدن برس به میزان کافی روی برخی دندان ها را تشخیص می دهد و داده های سنسورها را به اپلیکیشن اختصاصی ارسال می کند. اپلیکیشن به کمک الگوریتم هوش مصنوعی این داده ها را آنالیز کرده و کاربر را برای بهتر مسواک زدن راهنمایی می کند و در نهایت به او امتیاز می دهد.

این اولین محصولی نیست که اورال بی معرفی کرده، چراکه سال 2014 یک مسواک بلوتوثی به بازار عرضه کرد که با مشورت دندان پزشک قابلیت برنامه ریزی داشت. سال 2016 بود که این شرکت سری مسواک های Genius را عرضه کرد که مدل های اولیه در این سری برای دنبال کردن مسواک زدن کاربر به دوربین گوشی وابسته بودند و کاربر باید گوشی خود را روی نگهدارنده نصب می کرد که بعد از مدتی دردسرساز می شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا