شرکت اپل به طور رسمی انتشار عمومی آپدیت iOS 13.2، را همراه با طیف وسیعی از قابلیت ها از جمله تکنولوژی دوربین دیپ فیوژن را آغاز کرد. این آپدیت که از امروز در اختیار کلیه کاربران آیفون (از نسخه 6S به بعد) قرار می گیرد شامل چندین پچ برای رفع باگ های نسخه قبلی می شود و می توانید همین حالا آن را از اپ تنظیمات روی گوشی خود دانلود کنید.

در آی او اس 13.2، اپل قابلیت‌های جدیدی همانند پشتیبانی از حالت دوربین دیپ فیوژن در آیفون 11 و آیفون 11 پرو اضافه کرده که به لطف این ویژگی، دستگاه قادر خواهد بود تا با انجام محاسبات عکاسی، تنظیم نور دوربین را به بهترین شکل ارتقا دهد. این قابلیت به صورت خودکار در پس‎‌زمینه اجرا و با توجه به شرایط نوری محیط، فعال می‌شود.

برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید ایرپاد پرو 249 دلاری مجهز به حذف نویز این شرکت دارند، دانلود بروزرسانی آی او اس 13.2 اجتناب‌ناپذیر است چراکه این محصول در نسخه‌های قدیمی‌‌تر آی او اس پشتیبانی نمی‌شود. این ایرپاد تنها بر روی دستگاه‌های مجهز به آی او اس 13.2، آیپد او اس 13.2، واچ او اس 6.1، تی‌وی او اس 13.2 یا مک او اس کاتالینا 10.15.1 کار خواهد کرد.

iOS 13.2 همچنین مجموعه جدیدی از اموجی ها را دارد که در تابستان گذشته توسط اپل مورد بررسی قرار گرفته بودند و قرار است کلکسیون اموجی های iOS را فراگیر تر نمایند؛ به این ترتیب حالا افرادی که از ویلچر استفاده می کنند یا رنگ پوست متفاوتی دارند هم برای خود اموجی اختصاصی خواهند داشت. تنظیمات جدیدی هم برای ارتقا حریم خصوصی به iOS 13.2 اضافه شده است که به لطف آنها میتوانید انتخاب کنید آیا اپل از تعاملات شما با سیری برای بهبود آن استفاده نماید یا خیر. وقتی آپدیت جدید را دریافت کردید قادر خواهید بود که اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به تعاملات سیری با اپل را تایید یا رد کنید.

گفتنی است اپل در کنار این نسخه از iOS، نسخه های نهایی از iPadOS و tvOS را هم به همراه پشتیبانی از ایرپاد پرو منتشر کرده است. کاربران می‌توانند با دنبال کردن دستور Setting، سپس General و بعد از آن Software Update، دستگاه‌های خود را بروزرسانی کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *