چند روز پیش بود که شرکت نینتندو کنسول بازی سوئیچ لایت خود را با قیمت 200 دلار راهی بازار کرد که در همین حال، زک نلسون با کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything به سراغ این گوشی رفته و آن را در برابر شکنجه های مختلف مورد بررسی قرار داده است. از آنجاییکه این کنسول جدا از ظاهر نوستالژیک مناسب بازی کودکان می‌باشد، بد نیست بدانیم که از نظر مقاومت در چه سطحی قرار دارد.

این تست مقاومت هم مانند همیشه با تست خراشیدگی آغاز می‌شود که در آن زک با اجسام تیزی که با میزان سختی متفاوت در اختیار دارد به سراغ کنسول می‌رود. نمایشگر این کنسول از نوع پلاستیک ساخته شده در در سطح 3 دچار خراش کم و در سطح 4 دارای خراش‌های عمیق‌تر می‌شود. با این حساب نمایشگر این کنسول به راحتی با هر جسم تیزی آسیب خواهد دید.

در گام بعدی نمایشگر این کنسول در برابر شعله آتش قرار می گیرد که براحتی ذوب می شود، اما لکه سیاه ایجاد شده پس از چند ثانیه به حالت عادی برمی‌گردند و این نشان می‌دهد که تکنولوژی نمایشگر LCD است. در نهایت آزمون با تست خمیدگی و اعمال فشار به سمت دو طرف دستگاه به پایان می‌رسد و باوجود انعطاف‌پذیری بالا، سوئیچ لایت جان سالم به‌در می‌برد و همچنان عملکرد نرمالی دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *