کنسول و بازی

ریزر از کنترلر بازی مخصوص موبایل به نام Junglecat رونمایی کرد

ریزر به تازگی از کنترلر جدید برای گوشی هوشمند با نام Junglecat رونمایی کرده است. این کنترلر جدید برای استفاده روی موبایل طراحی شده، ولی می توان روی کامپیوترهای رومیزی نیز کار کرد.

از لحاظ طراحی، این کنترلر جدید شباهت زیادی به طرح Joy-Con نینتندو سوئیچ دارد و می توان به دو روش مختلف از آن استفاده کرد. می توانید آن را به دو طرف قاب مخصوص گوشی وصل کرده و سپس گوشی را داخل کیس قرار دهید. یا اینکه می توانید دو قسمت کنترلر را به یک قطعه کوچک‌تر وصل کرده و از جانگلکت به صورت یک گیم‌پد مستقل و مجزا در گوشی های اندرویدی پشتیبانی شده و رایانه های شخصی ویندوزی استفاده کنید.

برخلاف Joy-Con، امکان تجربه بازی دو نفره با تیکه های از کنترلر برای کاربران فراهم نشده است. همچنین گفته می شود که کیس طراحی شده، فعلا محدود به گوشی هایی شامل ریزر فون 2، سامسونگ گلکسی نوت 9، گلکسی اس 10 پلاس در آمریکا و ریزر فون 2، هواوی پی 30 پرو و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در سایر نقاط دنیا شده است. برای سایر گوشی ها نیز ریزر اشاره کرده تنها می توانید کنترلر را به همراه کنترلر گریپ استفاده کنید.

این شرکت همچنین اپلیکیشن مخصوص Razer Gamepad ارائه کرده که بازی هایی پشتیبانی کننده از این کنترلر را نشان می دهد. از سوی دیگر امکان تنظیم کلیدها و میزان حساسیت به کیس را برای کاربر فراهم می کند. گفتنی است که کنترلر از امروز با قیمت 100 دلار راهی بازار شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا