سامسونگ ساعاتی قبل از جدیدترین مدل گوشی جان سخت و قدرتمند خود با نام گلکسی Xcover FieldPro رونمایی کرد. همانطور که می‌دانید این گروه از گوشی‌های سامسونگ به محصولاتی اشاره دارند که بدنه و ساخت آنها برای شرایط سخت آب و هواوی طراحی و ساخته شده و می‌تواند برای افرادی باشد که دائماً در دل طبیعت و یا وضعیت دشوار کار و زندگی هستند.

این گوشی جدید از استانداردهای مختلفی نظیر MIL-STD-810G نظامی و IP68 محافظتی بخوردار بوده و قادر است در هر شرایطی نظیر شوک بسیار سنگین ضربه، گرمایی و الکتریکی و یا آب و هوایی دوام بیاورد. همچنین این گوشی می‌تواند تا عمق 1.5 متری زیر آب و به مدت نیم ساعت به راحتی دوام آورده و کار کند. همچنین این گوشی دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه یک باتری پشتیبانی برای آن می باشد. همچنین در صورتی روی این گوشی رابط مستقیمی نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از کابل، گوشی خود را روی داک شارژ قرار داده و شارژ کنید.

از لحاظ سخت افزاری، این گوشی از پردازنده اگزینوس 9810 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت بهره گرفته و دارای نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی و نسبت ابعاد تصویر 16 به 9 است. به لحاظ نرم افزاری این گوشی از سیستم عامل اندروید 9 پای برخوردار بوده ولی سامسونگ وعده داده که بزودی آن را به اندروید 10 بروزرسانی خواهد کرد.

از سوی دیگر، در پشت گوشی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فلش سه گانه و سنسور اثر انگشت قرار گرفته و در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. سامسونگ برای استفاده از پلتفرم امنیتی Knox از دولت فدرال مجوز گرفته است. برای مواقع ضروری کاربران می‌توانند از دکمه مخصوص ارسال پیام صوتی دستگاه برای ارسال درخواست کمک اضطراری نیز استفاده کنند. البته این دکمه کاربری دیگری نیز می‌تواند داشته باشد و کاربر می‌تواند آن را برای ارسال اطلاعات موقعیتی خود به محل‌های مشخص نیز برنامه‌ریزی کند.

نکته دیگر این است که امکان کار کردن با نمایشگر دستگاه، هنگامی که دستکش به دست دارید نیز ممکن است و حتی سامسونگ توانایی ارسال پیام روی باند 14 مخابراتی یا همان FirstNet را نیز دارد که در بسیاری کشورها مربوط به سیستم‌های ارتباطی پلیس، آمبولانس‌ها و آتش‌نشانی است و مسلماً برنامه‌ریزی و استفاده صحیح آن می‌تواند در مواقع اضطراری، بسیار کارآمد و مفید باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *